fbpx

מניפות- עולם ומלואו

מניפות בשנות האלפיים –להיט אופנתי ופרסומי.

בשנים האחרונות הפכה המניפה לפריט פופולארי עבור נשים בכל הגילאים צעירות ומבוגרות, שמוצאות בה פיתרון לחום וללחות אך יותר מכך היא מהווה עבורן אקססורי אופנתי ושיקי. הופעות טלוויזיוניות של חנה לסלאו בערוץ 24 ודנה אינטרנשיונל בכוכב נולד חיזקו את הטרנד שממשיך לצבור תאוצה, ומידי שנה גדל המגוון ונוספים דגמים ייחודים שמשמשים גם פלטפורמה פרסומית יוצאת דופן לאירועים והשקות.

פילו ייבוא ושיווק, החברה המובילה בתחום מציעה למעלה מ-1200 דגמי מניפות יפיפיות מחומרים שונים במחירים אטרקטיביים ( משקל עד 80 ש”ח) המתאימים לכל מטרה:

מוצר פרסום /מזכרת מקורית – עורכים אירוע לחברה ומחפשים מתנה ייחודית לעובדים? משתתפים בתערוכה מקצועית ורוצים להשאיר חותם? עורכים אירוע משפחתי או חתונה ומחפשים מזכרת לאורחים? המניפה היא כיום להיט בתחום המוצרים לקידום מכירות והמתנות המביאה ערך כפול למארגן האירוע ולמפרסם :שימושיות ובולטות. שימושית מאוד, קומפקטית וקלה לנשיאה ובנוסף מבליטה את הלוגו של החברה בצורה שלא ניתן להתעלם ממנה וכך הופכת למתנה מדליקה ולא שגרתית ולכלי שיווקי מנצח. ישנם סוגים רבים של מניפות, וניתן להדפיס עליהן כמעט כל דבר. מאחר וההדפסה עצמה מתבצעת על בד או על נייר אין כמעט הגבלה בהדפס שניתן לייצר. השטח הפרסומי הוא גדול מספיק בכדי להכניס את הלוגו, הסלוגן של החברה שלכם, פרטי ההתקשרות ואפילו מידע נוסף.

כמו כן ניתן ליצור הדפס על ידית המניפה, אשר יראה גם כאשר המניפה סגורה ובכך ישיג חשיפה נוספת לחברה או לעסק שלכם.

אופנה – המניפות קיימות בעולם מזה אלפי שנים, ובמהלך השנים שימשו הן כקישוט שימושי והן כסמל סטאטוס לנשים בנות המעמד הגבוה. במהלך התפתחותן, יוצרו מניפות ממגוון חומרים כגון דקלים,במבוק, נוצות, ושולבו בהן עיצובים אומנותיים. מטרתן המקורית הייתה גירוש חרקים מעופפים והזרמה של אוויר לקירור הפנים, ואכן עד היום הן משמשות כמעין מאוורר פרטי המייצר משב רוח רענן כאשר מניעים אותו אל מול הפנים. בשנים האחרונות המניפות חוות תחיה מחודשת וניתן למצוא עיצובים סיניים קלאסיים, לצד עיצובים מודרניים המתאימים עצמם למגמות השולטות באופנת מעצבי הבגדים והרחוב העירוני.

המניפות עשויות חומרים שונים: עץ, פלסטיק, נייר, בד, תחרה, בשילוב פייטים, נוצות, בדי קימונו מיפן ועוד ומשלבות הדפסים מגוונים כגון: נקודות, פרחים, ציורי חיות, דרקונים,ועוד.

הסוגים המובילים: מטקה, מניפת עץ, מניפת פלסטיק בגדלים של 20 ס”מ עד מטר וחצי.

מניפות ציוניות או מניפות כחול-לבן – ניתן למצוא בפילו ייבוא ושיווק מניפות בצבעי כחול לבן המתאימות מאוד לחגיגות יום העצמאות ולאוהבים את צבעי הדגל. המניפות מתאימות מאוד לתיירים, לחתונות, בר-מצוות ואירועים משפחתיים. המניפות מגיעות עם סמלים ואמירות מודפסות כגון: מגן-דוד, מזל-טוב, ישראל ועוד

כל הזכויות שמורות לנופר גורן על כתיבת המאמר אין להעתיק או לשכפל מאמר זה.

 

למרות שישראל היא מדינה חמה, לוקח לנו זמן להתאים את עצמנו למזג האוויר הים תיכוני. בשנים האחרונות הפכו מניפות לפריט אופנתי מבוקש, המקל על החום הכבד. בתור שכאלו הן גם התגלו כבעלות פוטנציאל פרסומי מעולה, והפכו גם ללהיט באירועים ואצל עסקים רבים.

בכדי לענות על הצורך הזה, חברת פילו מציעה מגוון איכותי של אלפי דגמי מניפות מרהיבות ביופיין, בקשת רחבה של מחירים משתלמים. המבחר כולל גם מניפות מתאימות להדפסה בשלל דגמים, צבעים וגדלים, עשויות מבד או מנייר, עם ידית מפלסטיק או עץ.

 

מניפות מודפסות למיתוג עסקים

מניפות מודפסות מספקות מצע מקורי ואפקטיבי לפרסום ומיתוג עסקים, בהיותן פריט קטן, מתקפל ושימושי המושך תשומת לב. ניתן להדפיס על צד אחד שלהן או שני הצדדים וגם על הידית את הלוגו, הסלוגן, פרטי התקשרות ומידע נוסף של המותג, ולחלקן במגוון מקומות ואירועים.

כך למשל, הן יהוו אטרקציה ביריד ותערוכה המתקיימים בימות הקיץ. כמו כן הן יכולות לספק מתנה נהדרת ליום כיף וגיבוש של העובדים על שפת הים, בבריכה או במלון. בנוסף ניתן לעשות שימוש במניפות מודפסות בנקודות מכירה של החברה, כמתנה ייחודית שניתנת ללקוחות בחנויות ודוכנים.

 

מניפות מודפסות לאירועים

עם הפיכתן לפריט אופנתי מבוקש ושופע בשיק וסטייל, הדפסה על מניפות הפכה גם מבוקשת באירועים פרטיים, כמו חתונה, מסיבת ריקודים בטבע, בת מצווה, חינה, מסיבת רווקות וכדומה. למטרה זו ניתן לבחור בסוגים רבים ושונים של מניפות ולהדפיס עליהן כל תוכן ודימוי רלוונטי לאירוע, וניתן להעניקן כמזכרת ייחודית למשתתפי האירוע.

 

הזמנת מניפות מודפסות

להזמנת מניפות מודפסות בשלל סוגים, צבעים ומידות עבור מחירים משתלמים במיוחד, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פילו בטלפון 6820984 – 03, וואטסאפ 052-6686800 או במייל [email protected].

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button