fbpx

כובעים לחתונה שופעת סטייל

אין ספק שחתונה היא מרגעי השיא של חיינו, וכמובן שחשוב לנו לתכנן אירוע ייחודי, מהנה ושופע סטייל. את המטרות האלו ניתן להשיג באמצעים שונים, כמו עיצוב המקום או הזמנת מופע ייחודי, וגם על ידי בחירת מתנות מקוריות לאורחים.

ומה יכול להיות יותר מקורי, מרשים ושיקי יותר מאשר הענקת כובעים בחתונה, שאותם יחבשו האורחים במהלך האירוע ויעניקו להם מזכרת שימושית ובלתי נשכחת. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת פילו המייבאת ומשווקת מבחר גדול ואיכותי של כובעים אופנתיים לנשים וגברים, עבור מחירים משתלמים במיוחד.

 

אז למה כובע?

בחירת כובעים לחתונה הפכה למבוקשת בזכות מספר מאפיינים. קודם כל, אם מדובר באירוע יום קיצי, תוספת של כובע חיונית להתמודדות עם השמש הקופחת. מעבר לכך הענקת כובעים באירוע מעניקה נופך יותר מגבש, כיפי וקליל, במיוחד אם מדובר בכובעים יפים ואופנתיים שהאורחים ישמחו לקחת איתם הביתה.

 

מבחר עשיר ואיכותי של כובעים

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממבחר גדול, איכותי ואופנתי של כובעים לחתונה לנשים וגברים, אותם ניתן גם להזמין און ליין בקלות ובבטחה. בין היתר תוכלו למצוא באתר שלנו את דגמי הכובעים הבאים:

  • לחתונה קיצית ולמראה גזעי במיוחד מוצע כובע קש ג’נטלמן לגברים, מקש טבעי, מעוצב עם שוליים שנוטים כלפי מעלה וכולל גימור עור מרשים ותוספת של שרוך.
  • לחתונת צהרים בחוץ תוכלו לבחור בכובע נשים קיצי ואלגנטי רחב שוליים, נוח לשימוש ועם חזות מחמיאה, המספק הגנה מעולה מפני חום, אור וקרינת השמש.
  • כובע פנמה אופנתי יתקבל בברכה בכל חתונה. מדובר בכובע מבד קשיח עם שוליים קשים רחבים, שמעוצב עם סרט לעיטור, ומוצע בגוונים של לבן, בז’ וקאמל.
  • לחתונה אלגנטית מוצע כובע בד איכותי ונוח, עם חזות אלגנטית שופעת סטייל, בגוונים של לבן, שמנת או קאמל.
  • לחתונת ערב קיצית מתוחכמת תוכלו להזמין כובע קסקט רשת, עשוי מבד דק, מאוורר ונוח לחבישה, בצבעים של אפור, לבן ושחור.
  • לאירוע החינה אנו מציעים כובעי תרבוש בלבן ואדום שיהפכו את המאורע לאותנטי במיוחד ויעניקו לכל אורח מזכרת ייחודית ממנו.
  • לחתונת קיץ צבעונית וצעירה תוכלו להזמין כובעי גולף קלילים ונוחים בשלל צבעים, כמו סגול, שחור, תכלת, ורוד בייבי או פוקסיה, כחול כהה, צהוב, אפור, אדום, לבן, כתום וירוק.

 

הזמנת כובעים לחתונה

הזמנת כובעים לחתונה אופנתיים ויפים במחירים משתלמים, מוצעת בקלות ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן להזמנת כובעים ולעוד מידע ופרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פילו בטלפון 6820984 – 03, וואטסאפ 052-6686800 או במייל [email protected].

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button