fbpx

מבחר גדול ואופנתי של כובעים לנשים לאירועים

כובעים לנשים הפכו לפריט אופנתי ומבוקש שאותו ניתן להעניק בכל סוג של אירוע, מחתונה ועד מסיבת רווקות. לצורך זה חברת פילו מציעה באתר שלה מבחר גדול, איכותי ואופנתי של כובעי נשים לאירועים בשלל דגמים, חומרים וצבעים, עם שימת דגש על איכות ונוחות הכובע ועל מחירו האטרקטיבי.

 

כובעי קש לאירועי טבע

לאירועים בטבע כמו חתונה תוכלו להזמין למשתתפות כובעי קש טבעיים קלילים ונוחים, שיגרמו להן להשתלב בנוחות בטבעיות בסביבתן ושכולן ישמחו לחזור עימם הביתה. כך למשל, אפשר להזמין כובע קש רחב שוליים אלגנטי, איכותי ומרשים, שמספק הגנה מלאה מהשמש וישתלב נפלא בחתונת צהרים בכפר.

 

כובעי בד אלגנטיים

לאירוע קיצי אלגנטי כמו מסיבת בריכה או חתונה, מוצע מבחר כובעי נשים לאירועים שיעניקו עוד טאץ’ של סטייל. כך למשל, תוכלו לבחור בכובע נשים לבן ומרשים עם פפיון אחורי מסרט סאטן. אפשרות נוספת הינה כובע בד מהודר עם פרח בגוונים של לבן ושמנת. כמו כן ניתן למצוא כובע בד רחב שוליים עם סרט סאטן מנומר, אופנתי ומרשים, עשוי מבד גמיש ואיכותי, המוצע בשלל גוונים כמו קאמל, שחור, חום, ורוד פוקסיה, שמנת וכחול כהה.

 

קסקטים לאירועי ים, בריכה וספורט

באירועים בים ובבריכה, כמו יום כיף של  עובדי החברה, מסיבת ריקודים ועבור אירועי ספורט, ישתלבו נהדר כובעי קסקט אופנתיים המוצעים על ידנו בשלל סוגים, דגמים וגוונים. מדובר בכובעי קסקט כדוגמת דגם וואפל בגווני קאמל וחום, המעוצבים עם סרט פנימי שסופג זיעה וכוללים מצחייה רחבה במיוחד. זאת לצד קסקט נשים חלק בצבע בז’ עם גומי בחלקו האחורי, וקסקט חלק עם פס מגבת בשלל גוונים כמו כתום, קאמל, ורוד סגול וכחול רויאל.

 

כובעים אופנתיים וצנועים

הכובעים המוצעים באתר שלנו על דגמיהם השונים מספקים מענה אופנתי גם לנשים דתיות, המחפשות אחר כיסוי ראש אופנתי וצנוע להעניק באירוע שלהן למוזמנות. כך למשל, תוכלו להזמין לנשים באירוע טורבן לורקס נמתח, צעיר ושופע שיק, מרשים ונוצץ, מבד נעים למגע. הטורבן מוצע בשלל גוונים כמו זהב, אדום, טורקיז, שחור, בורדו, ורוד פוקסיה, כסף, סגול, ירוק ועוד.

 

כובעים גם לילדות

גם ילדות זוכות אצלנו לכובעים מרהיבים, צבעונים ופרחוניים, במבחר אופנתי של דגמים, שאותם ניתן להעניק באירועים שונים כמו חתונה, בת מצווה וימי הולדת. למשל מוצע כובע ליידי ססגוני לילדות לאירועים מדגם נופר, שמתאים לכל ימות השנה, בשלל גוונים עליזים.

 

הזמנת כובעי נשים לאירועים

הזמנת כובעים לנשים לאירועים במחירים אטרקטיביים, מוצעת בקלות  דרך האתר המאובטח של חברתנו. כמו כן להזמנת כובעים ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פילו בטלפון 6820984 – 03, וואטסאפ 052-6686800 או במייל [email protected].

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button