fbpx

מניפות ממותגות לאירועים

מניפות ממותגות לאירועים

עונת החתונות בישראל מתחילה כבר בסיום החורף החל מחודש פברואר ועד תחילת הסתיו  (בסביבות אוקטובר), מתמלאים גני האירועים באלפי אורחים הבאים לשמוח יחד עם הזוגות החדשים שמתאחדים בברית הנישואים.

מרבית החתונות בתקופה זו מתקיימות בחוץ, מזג האוויר נעים בדרך כלל ואידאלי לעריכת חתונה בגן אירועים או בטבע. הבעיה מתחילה כאשר האורחים מרגישים את החום הכבד והלחות המתווספת ולעיתים גורמת לחוסר נוחות במהלך האירוע. בחודשים מסויימים יהיה ניתן לחוש בחום גם בשעות הערב.

 

איך פותרים את בעיית מזג האוויר החם באירועים בקיץ?

על מנת להקל על האורחים קיימים מספר פתרונות: מאוורים תעשייתיים, מערפלי מים ומצנני אוויר. בדרך כלל המקום עצמו מספק פתרונות, אך גם ניתן לשכור ציוד נוסף ולהקל על האורחים.

 

מה הפתרון היפה ביותר להקלה מפני החום על האורחים?

מניפות ממותגות לאירועים, הן פתרון מושלם – כל אורח יכול לצנן את עצמו – לאחר האירוע המניפה משמשת כמזכרת נפלאה לאורחים. מזכרת איכותית תישמר לזמן רב ותשמש גם ימים רבים לאחר האירוע.

 

מאיפה הגיעה המניפה? (קצת על ההיסטוריה של המניפה)

המניפה הקדומה ביותר קרויה “מניפת מסך” או “מניפת עלה קבוע”. נעשה בה שימוש ידני על מנת להזרים אוויר קריר על הגוף וגם בכדי לסלק חרקים. לרוב היא הייתה עשויה מנוצות או עלי דקלים. חלק מהמניפות העתיקות ביותר שנמצאו, נמצאו בקברים מצריים קדומים. המניפות המתקפלות הומצאו ביפן במאה השישית אחרי הספירה והובאו לסין במאה התשיעית. המניפות הללו הוחזקו בידי האצילים כאשר היו לבושים בלבוש הרשמי.

 

מתי התחילו להשתמש במניפות באירופה?

בתחילת המאה ה-17 נהפכה המניפה המתקפלת, אשר הגיעה מסין, לנפוצה מאוד באירופה. במאה ה-17 וה-18, החלו לייצר מניפות ברמה גבוהה של אומנות, והן יוצרו בכל רחבי אירופה. המניפות המתקפלות יוצרו ממגוון רחב של חומרים (משי, תחרה, משי קלף ועוד) ואוירו וקושטו ע”י אומנים. באותה תקופה גם ייבאו מניפות רבות מסין.

 

מה מיוחד במניפות שלכם?

חברת ‘פילו’ הינה יצרנית ומשווקת של מוצרי טקסטיל רבים, הניסיון הרב שלנו בתחום והמקצועיות הפכו אותנו לאחת החברות המובילות בתחום זה בארץ. המניפות שלנו איכותיות מאוד וההדפסה הינה מדויקת ומקצועית.
אצלנו תמצאו מעל 1200 דוגמאות של מניפות במגוון סוגים וגדלים שונים.

 

האם יש מגבלות בהדפסה על המניפות?

אנו מחזיקים במלאי סוגים רבים של מניפות מחומרים וגדלים שונים. ניתן להדפיס בצד אחד של המניפה או בשני הצדדים, כמו כן, ניתן להדפיס גם על הידית של המניפה. הדפסה על מניפות היא דרך נפלאה לשמר את זיכרון האירוע או המסיבה אצל האורחים.

 

האם מניפות מתאימות גם למיתוג עבור עסקים?

בהחלט, מניפות ממותגות הן דרך נפלאה לשיווק העסק או החברה שלכם, זאת מתנה שימושית אשר הפכה בשנים האחרונות לטרנד של ממש ומשמשת חברות רבות לצורכי פרסום ושיווק.

אנו מאמינים בתמחור הוגן, שקיפות מול הלקוח ויש לנו ניסיון עצום במתן פתרונות עיצוביים עבור קהל לקוחותינו, זמן האספקה שלנו קצר במיוחד והשרות אדיב ומקצועי. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על מניפות עם לוגו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 6820984 – 03, או צרו קשר כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button