fbpx

מיתוג ועיצוב אריזות

מיתוג ועיצוב אריזות

בשנים האחרונות תחום האירועים עלה מדרגה והפך להיות מושקע ומוקפד ומארגני האירוע חושבים על הפרט הקטן ביותר על מנת שהמסיבה או הכנס ייזכרו במשך זמן רב גם לאחר האירוע עצמו.

 

מה חשוב לדעת כאשר מתחילים לתכנן אירוע?

  • תקציב – לפני שאתם מתחילים לברר פרטים, לעשות השוואות מחירים ולבצע סקר שוק, חשוב שתגדירו לעצמכם תקציב מוגדר בו אתם צריכים לעמוד. האפשרויות בהפקת אירועים הן אינסופיות ולכן חשוב לשמור על מסגרת תקציב על מנת שבסופו של דבר לא תופתעו ותחרגו מהתקציב.
  • מקום – חשוב שהמקום יהיה נגיש ונוח לכל המוזמנים, רצוי שיהיה קרוב גאוגרפית לרוב המוזמנים והגישה תהיה קלה גם לבעלי מוגבלויות.
  • כיבוד – גם בסעיף הזה האפשרויות הן רבות מאוד – חלק ממקומות האירועים מציעים קייטרינג כחלק אינטגרלי מהמקום ויש פעמים בהם אתם צריכים לדאוג לקייטרינג. הגדירו מראש איזה סוג של כיבוד אתם רוצים להגיש וקבלו מספר הצעות מחיר – הבדלי המחירים יכולים להיות גבוהים מאוד.
  • מוזיקה – האם אתם צריכים דיג’יי או רק מערכת הגברה איכותית?
  • מיתוג לאירועים – היום, ניתן למצוא שפע של מוצרים אותם ניתן למתג לכבוד האירוע, מתנה ממותגת לאורחים, תשמח אותם ותזכיר להם את האירוע המוצלח זמן רב לאחר שהוא עבר.

 

איזה מוצרים למיתוג פופולריים באירועים?

  • כיפות להדפסה – אחד המוצרים הנמכרים ביותר הם כיפות מודפסות. מתאימות במיוחד כאשר מתכננים מיתוג לבריתה או לברית, בר מצווה, בת מצווה, חתונה ושבת חתן. הייחוד של כיפה מודפסת שהיא משמשת לאחר האירוע כמזכרת לאירוע המשמח.
  • חולצה מודפסת – בחתונות רבות, לאחר שלב הטקס, בדרך כלל החתן פושט את החולצה האלגנטית ועובר לחולצה מודפסת עם כיתוב משעשע. גם החברים הקרובים ובני משפחה, אוהבים ללבוש חולצות מודפסות עם כיתוב מצחיק. לא פעם חולצה מודפסת הופכת להיות האטרקציה של רחבת הריקודים.
  • מיתוג ועיצוב אריזות – אם אתם מעניקים מתנה קטנה לאורחים באירוע או בכנס, כדאי לדאוג שגם האריזה למתנה תהיה ממותגת. ניתן לייצר אריזות ממותגות במגוון רחב של צורות וחומרים (כותנה, סאטן, פשתן ועוד).
  • כובע מודפס – אם אתם מארגנים אירוע בשעות החמות של היום, אפשר לחשוב על כובע או כיסוי ראש אחר ממותג לאורחים. ניתן להדפיס על מגוון רחב של כיסויי ראש (כובעים מסוגים שונים, בנדנות ועוד).
  • צעיפים ומחממי צוואר – כאשר האירוע מתרחש בימי החורף זאת הזדמנות נפלאה לחלק לאורחים מתנה ממותגת לימים הקרים (צעיף או מחמם צוואר).

 

מה העלות של מיתוג עיצוב וייצור של מוצרים מודפסים?

מוצרים ממותגים אינם יקרים באופן מיוחד, מכיוון שבדרך כלל מוצר מדף הנקנה בכמויות גדולות ניתן לרכוש אותו במחיר המתאים לכל כיס. כמובן שככל שההזמנה הינה גדולה יותר כך העלות למוצר יחיד תהיה נמוכה יותר. כאשר אתם מזמינים מוצר ממותג חשוב לבדוק את איכות המוצר ומי משווק אותו. חברת ‘פילו’ משווקת מוצרים באיכות גבוהה תוך שמירה על מחיר לכל כיס.

 

מה מיוחד במוצרים שלכם?

חברת ‘פילו’ הינה יצרנית ומשווקת של מוצרי טקסטיל רבים, הניסיון הרב שלנו בתחום והמקצועיות הפכו אותנו לאחת החברות המובילות בתחום זה בארץ.

 

לאיזה אירועים המוצרים מתאימים?

המוצרים שלנו מתאימים לכל אירוע: כנס, מסיבה, חתונה, ברית/ה, בת מצווה, בר מצווה. מיתוג הוא דרך נפלאה להגיד תודה לאורחים שלכם ולהשאיר רושם מאירוע מושקע במיוחד.

אנו מאמינים בתמחור הוגן, שקיפות מול הלקוח ויש לנו ניסיון עצום במתן פתרונות עיצוביים עבור קהל לקוחותינו, זמן האספקה שלנו קצר במיוחד והשרות אדיב ומקצועי. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על מיתוג אריזות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 6820984 – 03, או צרו קשר כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button