fbpx

מתנות לאורחים לבר מצווה

רעיונות למזכרות לבר מצווה

בשעה טובה מתקרב היום הגדול של בר או בת מצווה לילדיכם האהובים. זהו המעמד המסמל מעבר מילדות לבגרות על פי היהדות, ומטבע הדברים כולנו נוהגים לציין אותו בחגיגות ואירועים – מי באופן יחסית קטן ואינטימי ומי באירוע מושקע ורב משתתפים. בתוך כך, כיום נהוג לחלק מתנות לאורחים בבר מצווה, אשר יהוו מזכרת מרגשת מהאירוע ויביעו הוקרת תודה למוזמנים על השתתפותם בשמחתכם. באתר של “פילו” תוכלו להזמין שלל מתנות לבר מצווה לאורחים באיכות גבוהה, מושקעות ומכובדות, שימושיות ויפות, וזאת במחירים אטרקטיביים שמאפשרים לעמוד במסגרת התקציב.

 

למה דווקא מתנות מודפסות

כאמור, אנו מציעים מגוון רחב של מזכרות יפות לבר מצווה, החל בכיפות, דרך חולצות וכובעים, ועד למגבות, ארנקי פשתן ותיקים. לפני שנדבר על המוצרים עצמם כדאי להגיד כמה מילים על הדפסות, שכן על כולם ניתן להדפיס כיתובים, איורים וסמלים שונים. כאשר מזמינים מתנות בר מצווה מכל סוג לאורחים חשוב לתת להן את הנגיעה של ההקדשה האישית. יש כמובן הבדל גדול בין חלוקת כובעים, יפים ככל שיהיו, ללא כיתוב בכלל וגנריים, לבין אותם הכובעים שנושאים כיתובים כמו “תודה שהייתם איתנו”, “בר המצווה של אורי” וכדומה. למעשה, בהתאם לשטח ההדפסה תוכלו לבחור בכל כיתוב מבוקש, למשל לשלב איזה אמירה הומוריסטית, להוסיף סמל וכן הלאה. מה שחשוב הוא שמזכרות לבר מצווה יהיו אישיות.

 

ההדפסות שאנו מבצעים על מתנות לאורחים בבת מצווה הן באיכות גבוהה ביותר, כך שישמרו על המראה היפה שלהן לאורך תקופה ממושכת, גם בשימושים רבים ואחרי כביסה. כמובן שגם המוצרים הינם עמידים ביותר וישרתו את מקבליהם לזמן רב. בתוך כך, ההדפסה עם הכיתוב תאפשר למקבלי המתנה להיזכר שוב ושב במעמד שבה קיבלו אותה, ברגעים היפים וההתרגשות.

 

כמה מילים על בחירת מתנות לאורחים לבר מצווה

כאשר אתם בוחרים מתנות לאורחים בבר מצווה כדאי לתת את הדעת על כמה שיקולים. ראשית, יש להבין כמה אורחים עומדים להשתתף באירוע, וזאת על סמך רשימת ההזמנות ששלחתם. נכון שלא כל מי שהזמנתם בוודאות יגיע, אבל בוודאי לא תרצו להיקלע למצב שבו חלק מהאורחים נותרים ללא מתנות – לכן מומלץ להזמין לפחות אותה כמות של מזכרות בר מצווה כמו כמות המוזמנים, ואף אחוז מסוים למעלה. שנית, יש להגדיר את התקציב העומד לרשותכם, דבר שישפיע על סוג המתנות שתוכלו להזמין שכן קיים הבדל בעלויות למשל בין כיפות ובין מגבות מיקרופייבר.

 

עוד נושא שכדאי לתת עליו את הדעת הוא השימושיות. באופן כללי, כדאי לשים את הדגש על מזכרות בר/ בת מצווה שיהיו גם שימושיות, כדי שלא ימצאו את דרכן מייד אל איזה ארון או מגירה נשכחת בבית. ככל שמדובר במתנה יותר שימושית כך ההדפסה והמוצר עצמו יהוו תזכורת מתמדת לאירוע המרגש, ומעבר לכך – כולם שמחים לקבל מתנות שיש מה לעשות איתן. יחד עם זאת, גם להיבט הסנטימנטאלי ולהתאמה לאופי האירוע ולמוזמנים יש חשיבות רבה, ולכן אחת המתנות היותר פופולאריות היא כיפות המשמשות בטקס שנערך בבית הכנסת, בכותל, בחצר הבית וכדומה – כאמור – עם הדפסה מסוימת על השטח הקטן יחסית של הכיפה.

 

דוגמאות למוצרים שניתן להזמין כמתנה לבר מצווה

כאמור, באתר שלנו יש לא מעט מוצרים המוצעים במחירים נוחים מאוד ומתאימים בתור מזכרת בר מצווה. כך למשל, במידה ובר או בת המצווה נערכת בקיץ ניתן להזמין כובעי מצחייה, כובעי טמבל או כובעי רשת הנושאים כיתובים שונים, או שניתן להזמין בנדנות וגם חולצות דרייפיט מנדפות זיעה. מתנות כאלו ודומות עוד ילוו את מקבליהן לכל אורך העונה החמה וגם בשנים הבאות. מצד שני, אם מדובר באירוע שנערך בחורף, אפשר לחלק לאורחים חמצוואר איכותי שיפנק אותם בימים הקרים. כזכור, דיברנו על מתנות שימושיות ודוגמאות יפות לכך מהווים למשל מטפחות, צעיפים, גרביים, אריזות פשתן, תיקים, מגבות, מניפות, תיקי שרוך, ארנקי פשתן ועוד.

 

למה להזמין מאיתנו?

יש כמה סיבות טובות להזמין דווקא מאיתנו מזכרת בת מצווה. קודם כל, “פילו” היא חברה וותיקה שזוכה למוניטין מצוין בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים, כך שבהזמנה מאיתנו תוכלו להיות בטוחים באיכות המוצרים וההדפסות. בנוסף, כפי שניתן לראות באתר אנו מספקים מחירים הוגנים ונמוכים לכל הדעות, כך שתוכלו “לסגור” את הפינה של מתנות לאורחים בכמה מאות שקלים, סביר לחלוטין לתקציב של בר או בת מצווה.

 

כמו כן, תהליך ההזמנה הינו פשוט מאוד וקל דרך האתר הידידותי שלנו, ובמידת הצורך תקבלו ליווי וסיוע אישי מהעובדים שלנו – שיכוונו אתכם לבירה הנכונה ויעזרו לכם לעשות את ההזמנה בצורה הנוחה ביותר. מעבר לכך, אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים של מוצרים ושירות, המתבטאים למשל בזמני אספקה קצרים במיוחד – כך שגם אם האירוע ממש מתקרב נעשה כל מאמץ כדי לשמח אתכם. כמו כן, אנו עומדים לרשותכם בכל עת לפתרון של בעיות, מענה לשאלות והתלבטויות, וכל זאת עם צוות עובדים חרוץ, אמין ואדיב.


להזמנה של מתנות ומזכרות מבר או בת מצווה – לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button