fbpx

אביזרים לעיצוב שולחן חינה

אביזרים לחינה – מתנות, מזכרות לחינה

מתכננים לערוך חינה בסגנון מרוקאי או תימני? אם כן, ההתרגשות בווודאי בשיאה וסביר להניח שאתם מחפשים אביזרים לעיצוב שולחן חינה, אמצעים לקישוט ויצירת אווירה באירוע, ביחד עם מתנות ומזכרות שניתן יהיה לחלק לאורחים. אם כן, חשוב שתדעו כי באתר שלנו קיים מבחר עשיר של מתנות לחינה לאורחים, אותן ניתן להזמין בקלות ובמהירות ואף להוסיף כיתובים ואלמנטים גרפיים שונים בהדפסות איכותיות. יתר על כן, אנו מציעים שלל מתנות לחינה בזול בעלויות שכל אחד יכול להרשות לעצמו, העומדות בכל מסגרת תקציב – החל בחצאיות בטן ותרבושים, דרך קשתות וצמידי מטבעות, ועד למתנות כמו חולצות, מגבות ,כפכפים וכובעים.

 

מה אתם יודעים על חינה?

רגע לפני שאתם מזמינים מאיתנו מזכרות לחינה, בואו נבדוק מה אתם באמת יודעים על המעמד הזה. מדובר בטקס המציין את המעבר מחיי הרווקות לחיים בשניים, אשר החל את דרכו בעמים שונים של צפון אפריקה והמזרח התיכון, ובאופן טבעי גם היהודים שחיו באותן מדינות אימצו אותו. שמו של הטקס מגיע ממריחת החומר האדמדם שמקורו בצמח שנקרא כופר לבן, או בעברית מכונה חינה, עם עיטורים המציינים ברכות וסימנים לשפע ולמשל.

 

על פי היהדות, את החינה עורכי אחרי הטבילה במקווה וטקסי הרחצה, לעיתים קרובות בלילה הקודם לחתונה, כאשר העיטורים שיוצרים מהצמח הם מעוגלים ומזכירים מטבעות כסימן לשפע. יש לציין כי מקור המילה “חינה” אינה בדיוק ברורה, ויש האומרים כי מדובר באותיות הפותחות של המצוות חלה, נידה והדלקת נרות – כולן קשורות גם לאישה ולמשפחה בכלל. מעבר לכך, חשוב להבין שלכל עדה וגם בתוך העדות יש נהגים שונים לקיום הטקס, למשל מריחת החומר על הידיים ו/או על הרגליים, לבישת ביגוד העובר מדור לדור במשפחה, טקס לכלה בלבד עם חברותיה הקרובות ובנות המשפחה, וכדומה.

 

כך למשל, מי שמחפש מתנות לחינה מרוקאית כנראה יודע שאת הטקס חוגגים ביום שטרם החתונה, כאשר אל הכלה מתלוות למקווה חברות וקרובות עם פיוטים בערבית ובעברית, שירים וריקודים. אחרי הטבילה עוברים בדרך כלל לבית ההורים של הכלה, ושם מתקיימת חגיגה המאופיינת בפריטי לבוש מסורתיים, כגון רקמות זהב על בדים מבריקים, תרבושים או כתרים, שמלה גדולה של הכלה וכדומה. שיאה של החגיגה הוא כמובן הטקס שבו מורחים על ידי החתן והכלה את החינה שמסמלת זוגיות טובה ואושר. לאחר מכן ממשיכים למתן מתנות, ברכות, ריקודים ושירים.

 

מגוון רחב של אביזרים ומתנות לחינה

כאמור, באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מתנות קטנות לאורחים בחינה ואביזרים שונים. כך למשל, אפשר להזמין מאיתנו חצאיות בטן עם שלוש שורות של מטבעות. מדובר בחצאיות בעלות מראה אותנטי ומרהיבות ביופיין, המכניסות הרבה צבע, עניין ושמחה לתוך החגיגה, וניתן להזמין אותן בצבעים שונים על פי ההעדפות שלכם.

 

בנוסף, המעוניינים יכולים להזמין מאיתנו מארז חינה בייסיק הנותן מענה מצוין לצרכי הקישוט באירוע. בין היתר המארז כולל שתיים עשרה מטפחות בטן לקשירה עם צבעים מעורבים, ושתיים עשרה קשתות מטבעות בשלל גוונים. כמו כן, המארז כולל עשרה תרבושים אדומים לגברים המשתתפים באירוע וחמישה כובעי טורבן לורקס בצבעים מעורבים, וזאת לצד עשרים וארבעה צמידי מטבעות ססגוניים.

 

מעבר לכך, אפשר גם למצוא אצלנו מבחר עשיר של מזכרות לאורחים בחינה. מדובר במתנות יפות, שימושיות ואיכותיות המוצעות במחירים נוחים במיוחד שאינן מכבידות על אורחי הכלה (שממילא גם משתתפים בהוצאות החתונה הממשמשת ובאה). מדובר למשל בכובעים, חולצות מגבות, תיקי שרוך, מניפות, ארנקי פשתן ועוד מוצרים חביבים שעליהם ניתן גם להזמין הדפסות – כמו שמות הכלה והחתן, תאריך החתונה, ברכות, תודות וכדומה. מדובר בהדפסה עמידה, יפה ומדויקת שתמשיך ללוות את מקבל המתנה השימושית לזמן רב, ותזכיר לו את האירוע המרגש ואת הוקרתם של האנשים שהשתתף בשמחתם.

 

גם מתנות ואביזרים לחתונה

יש לציין כי לצד מתנות ואביזרים לעיצוב שולחן חינה, אנו מציעים גם שלל פריטים לחתונה עצמה, לכלה ולחתן. כך למשל, אפשר להזמין לכל מארז צילומים יוקרתי הכולל שמשיה קרושה בעבודת יד בצבעים לפי בחירתכם, מניפה קרושה בעבודת יד תואמת לשמשיה, והינומה ארוכה לבנה עם מעטה דנטל באורך כשלושה מטרים וללא סיכה. בכל מקרה ולכל סוג של מתנה, לרשותכם עומד הצוות המקצועי שלנו שכבר ליווה אנשים רבים ביום חגם. הצוות שלנו ישמח ללוות אתכם בבחירת המתנות המתאימות ביותר, בהמלצות על כמות המתנות שכדאי להזמין, בכל מה שקשור למחירים ולמסגרת התקציב העומדת לרשותכם, ובכלל במענה לכל שאלה והתלבטות.

 

להזמנה של מתנות לחינה – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button