fbpx

מתנות למסיבת רווקות בזול

מתנות למסיבת רווקות בזול – רעיונות למתנות למסיבת רווקות

מתכננות מסיבת רווקות לחברה? אם אתן מחפשות מתנות למסיבת רווקות בזול תוכלו למצוא אותן באתר של חברתנו ולהזמינן בקלות רבה ובמהירות דרך האתר. אנו מציעים מגוון רחב של מתנות למסיבת רווקות המשלבות בין שני אלמנטים חשובים – איכות, עמידות ושימושיות מצד אחד, ומחירים נוחים מאוד מצד שני.

 

עוד שנייה היא מתחתנת…

החברה שלכן בוודאי מתרגשת מאוד ואתן איתה: בעוד זמן קצר היא מסיימת את חיי הרווקות על כל הפלוסים והמינוסים שלהם, והופכת להיות אישה נשואה עם טבעת על האצבע. הראש שלה בטח עמוס כרגע עם ההכנות לחתונה, ואתן לוקחות על עצמכן לארגן לה את המסיבה המסורתית – בין אם היא תהיה שקטה, אינטימית ונוסטלגית, ובין אם היא תהיה מלאה בהפתעות ואפילו פרועה. כמובן שחלק בלתי נפרד מהאירוע הוא מתנות למסיבת רווקות לכלה ולחברותיה, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

 

קודם כל, לרשותכם עומד מבחר עשיר של מתנות למלוות ולכלה באירוע. בנוסף, על כל המוצרים שתבחרו בתור מתנות לאורחות במסיבת רווקות תוכלו להזמין הדפסות שונות ומגוונות. כידוע, באירוע הזה יש חשיבות גדולה לנגיעה האישית. זו לא “עוד” מסיבה שהחברות עורכות מדי שנה או כמה חודשים, ולא “עוד” מפגש חברתי נחמד, אלא רגע המציין מעמד של פעם בחיים. מהמסיבה הזו תצאו עם זיכרונות יפים שעוד ילוו אתכן תקופה ארוכה, וכל מי שהשתתפה בו תהיה חלק בלתי נפרד ממנו מעתה והלאה. לכן רבות מבקשות לבצע הדפסות איכותיות על גבי מתנות לרווקות במסיבה.

 

יש לציין כי קיימים למעשה שני סוגים של מתנות. הראשון הוא מתנות לכלה למסיבת רווקות שכל אחת בוחרת בעצמה או שאתן קונות ביחד. אפשר למשל לפתוח קבוצת ווטסאפ סודית להתייעצות לגבי המתנה ובשביל איסוף של הכסף, וכדי שלא יהיו חלילה כפילויות במתנות. הסוג השני הוא מתנות מהכלה למסיבת רווקות, ובקטגוריה הזו נכללות למעשה המתנות מהאירוע עצמו למשתתפות בו. על פי רוב מדובר בסוג אחד של מתנה או כמה פריטים שונים, כך שאף אחת לא מרגישה מקופחת כי קיבלה מתנה פחות מושקעות לדעתה.

 

בכל מקרה, על המתנות האלו אפשר וכדאי לבצע הדפסות שונות – למשל בדיחה משותפת מהווי הפרטי שלכן, אמירות משעשעות הקשורות לסוף חיי החופש וההוללות של הרווקות, או פשוט את שמה של כלת השמחה, את התאריך או איורים וסמלים שונים שמוצאים חן בעיניכן ומתקשרים אל רוח האירוע. בכל מקרה, אם אתן מתלבטות הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכן גם בנושא הזה.

 

למה כדאי לשים לב?

לפני שקונים למסיבת רווקות מתנות כדאי לשים לב לכמה דברים. בראש ובראשונה, לכמות המוזמנות ולכך שאף אחת לא תיוותר חלילה ללא מתנה. שנית, למסגרת התקציב ולעמידה בה. בניגוד לחתונה, כאן אין צ’קים של האורחים או הורים שמממנים את העסק, ולכן צריך לשמור על תקציב סביר שכולן יכולות לעמוד בו. בדיוק למען מטרה זו אנו מציעים מתנות למסיבת רווקות בזול, שכל אחת יכולה בקלות להרשות לעצמה. מעבר לכך, שימו לב שמתנות אלו יוצרות הווי ואחידות בפני עצמן – למשל כובעים למסיבת רווקות במחיר נוח ביותר, שכולן חובשות אותם עם הכיתוב המרגש שהחלטתן להוסיף.

 

כמו כן, כדאי לשים לב לנושא השימושיות של המתנה. כך למשל, באתר שלנו תוכלו למצוא תיקי שרוך, חולצות דרייפיט, שלל סוגי כובעים, ארנקי פשתן, כיסויי עיניים, מגבות מיקרופייבר, ועוד. יתרון ראשון של מתנה שימושית הוא שמי שמקבלת אותה ממשיכה להשתמש בה לאורך תקופה ארוכה, כאשר הכיתוב על גבי המתנה ממשיך להזכיר ולהוות מזכרת מרגשת מהאירוע, עם תחושת השותפות והשייכות לחבורה העליזה. זאת, להבדיל ממתנות שאין כמעט מה לעשות איתן, מלבד להניח באיזה ארון או מגירה ולשכוח מהן. והיתרון השני הוא כמובן שמתנות שימושיות משמחות את מי שמקבלת אותן.

 

כאשר אתן בוחרות את המתנות כדאי לתת את הדעת על עוד כמה עניינים, למשל עונת השנה ומקום האירוע. אם מדובר במסיבה הנערכת על חוף הים או על גבי יאכטה ששכרתן ליום, אפשר למשל להזמין מאיתנו כובעים, מניפות, שמשיות ומגבות, ואם מדובר במסיבה הנערכת בחורף אפשר ללכת על חמצוואר איכותי ומפנק. בנוסף, כדאי לקחת על מאפייני המשתתפות ומה שיכול לשמח אותן ולאחד ביניהן, למשל אם מדובר בנשים שקופצות לחו”ל מעת לעת במסגרת הקריירה או לחופשות – כיסוי עיניים יכול להיות בחירה מצוינת. 

 

וכמובן, חשוב לשים את הדגש על מתנות איכותיות ועמידות, שלא יביישו את האירוע וימשיכו להיות שימושיות למשל תקופה ארוכה. להזמנה של מתנות למסיבת רווקות – לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button