fbpx

מתנות למקווה לאורחות

מזכרות לאורחות במקווה

עומדת להתחתן? מתרגשת לקראת הטבילה הראשונה שלך במקווה? אם כן, נאחל לך בהצלחה ואת כל הטוב שבעולם. בנוסף, אם החלטת להזמין איתך למקווה אורחות, או שאת מתכננת לאחר מכן מסיבה בבית, תוכלי למצוא באתר שלנו מבחר עשיר של מתנות למקווה המשלבות בין איכות וטוב טעם, ביחד עם מחירים נוחים במיוחד שכל אחת יכולה להרשות לעצמה.

 

ההזמנה דרך האתר הינה קלה, בטוחה ונוחה, כאשר בהזמנות שמעל 200 ₪ גם תקבלי את המשלוח לגמרי בחינם. אנו מזמינים אותך לעיין במוצרים המוצעים באתר ולבחור את הפריטים והכמויות המתאימים לאורחות שלך. בנוסף, אם יש לך שאלות והתלבטויות, או אם את צריכה עזרה בכל שלב של תהליך ההזמנה, לרשותך יעמוד הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור ולעשות הכל כדי שתצאי אל המקווה עם חיוך על הפנים.

 

מה את יודעת על המקווה?

בהגיען אל מעמד הכלולות, נשים דתיות כבר יודעות דבר או שניים אל המקווה – ולרוב הרבה יותר. יחד עם זאת, נשים חילוניות המעוניינות לאמץ את המנהג היהודי היפה אינן יודעות הרבה. לכן נסביר כי המקווה הוא בריכת מים מלאכותית (למרות שלפי ההלכה הוא יכול להיות גם מאגר מים טבעי), שאליו מגיעה בפעם הראשונה בחיים אישה רווקה העומדת להתחתן. מעמד זה מתרחש לרוב מספר ימים בטרם החתונה עצמה.

 

במקווה הקרב לאזור מגורייך יהיה חדר המתנה, שירותים, מקלחת ותמרוקים למיניהם, ואילו המקווה עצמו הוא בריכה קטנה עם מים צלולים. הטבילה מסמלת טוהר של אישה, צמיחה וחיים, עם קשור הדוק לסוגיות של המחזור החודשי, העולם הטהור של הבריאה, מי הרחם ועוד. לפניה יש להיערך במקווה או בבית על ידי צחצוח שיניים, רחצה וחפיפה, הסרת תכשיטים, איפור, לק, גזיזת ציפורניים וכדומה כך שתיכנסי תמה ופשוטה אל המים המטהרים. לאחר ההכנות מגיעה אלייך הבלנית שנותנת הנחיות להמשך.

 

הטבילה עצמה כוללת כניסה אל מי המקווה וטבילה של כך הגוף כאשר הידיים שלך מפושטות לצדדים מבלי לגעת בקירות הבריכה. לפי העדפתך, תוכלי לטבול 7 פעמים, 3 פעמים או פעמיים, ולאחר מכן עלייך לומר את ברכת הטבילה: ברוך אתה ה’ אלוהינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על הטבילה. יש לציין כי בעדות המזרח נהוג לומר את הברכה לפני הטבילה במקווה.

 

להפוך את האירוע לחגיגה

אז למה צריך בכלל מתנות למקווה לאורחות? בעבר היה זה נוהג אינטימי יחסית כאשר הכלה המיועדת הייתה טובלת בגפה עם הבלנית ועם מלווה אחת מטעמה, לרוב חברה קרובה או בת משפחה. יחד עם זאת, אין כל מניעה שיהיו מלוות נוספות ולפיכך רבות החליטו להפוך את המעמד המרגש הזה לחלק בלתי נפרד מהחגיגה, ומזמינות עוד חברות שילוו וישמחו איתן. לחילופין, יש המעדיפות לטבול יותר באינטימיות ומייד לאחר מכן להמשיך לביתן – שם ממתינות חברות שהוזמנו מבעוד מועד.

 

אז בין אם את מזמינה את חברותייך למקווה או הביתה לאחרי הטבילה, נהוג לחלק בחגיגה הזו מתנות קטנות לאורחות שבאו להשתתף בשמחתך. באתר שלנו תמצאי מגוון רחב של מתנות שיכולות להתאים לאופי האירוע, למשל שלל מטפחות תחרה ולייקרה בעיצובים, גדלים ודגמים שונים, לבנות ומתכתבות עם הקדושה. מצד שני, תוכלי להזמין מאיתנו מתנות חביבות ושימושיות, שעליהן גם ניתן לשלב הדפסות – החל במגבות וחולצות, דרך ארנקי פשתן ותיקי שרוך, ועוד לכובעים. 

 

בזמן שאת בוחרת מתנות לאורחים למקווה תני דעתך על האווירה שאת מבקשת ליצור בבית וסוג האירוע המתוכנן, וכמובן על האווירה שיש במקווה עצמו. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את סוגיית התקציב, האם תעדיפי מתנות יותר שימושיות או יותר אסתטיות, כמה חברות את מתכוונת להזמין ומכאן כמות המתנות, וכדומה. כאמור, הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותך בנושא.

 

להזמנה של מתנות למקווה – לחצי כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button