fbpx

כובעים לנשים לקיץ לכל צורך ומטרה

עם המודעות הגבוהה לבריאות וטיפוח נשים מקפידות לצאת מוגנות מהבית עם קרם הגנה בעל מקדם גבוה, משקפי שמש טובות וגם עם כובע קיצי אופנתי. באתר המוביל של חברת פילו מציעים לכם מבחר איכותי ואופנתי של כובעי נשים לקיץ בשלל דגמים, חומרים וצבעים ועבור מחירים משתלמים במיוחד. את הכובעים תוכלו להזמין מהאתר לשימוש עצמי או כמתנה שימושית ויפה באירוע הבא שאתם מארגנים.

 

כובע לקיץ למגוון צרכים ואירועים

באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר עשיר, אופנתי ואיכותי של כובעים לנשים לקיץ המתאימים לכל צורך, פעילות או סוג של אירוע, לרבות:

  • ים או בריכה- לא משנה אם אתן הולכות לבד לים או לבריכה, או מזומנות לאירוע כמו מסיבת בריכה, אירוע חברה או מסיבת רווקות, כובע רחב שוליים מבד יהווה פריט חיוני שגם יגן עליכן מפני השמש היוקדת וגם יתרום להופעתכם המרשימה.
  • אירועים בטבע- בשנים האחרונות אירועי קיץ בטבע הפכו לפופולאריים במיוחד, בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, אירוע חברה ועוד. לאירועים אלו כדאי לארגן כובעי נשים אלגנטיים ומלאי שיק, מבד או קש, קלילים ונוחים, שישתלבו נהדר עם שמלת קיץ אופנתית ויהפכו את האירוע לססגוני ושמח.
  • טיולים ואירועי ספורט- גם לטיולים ואירועי ספורט בקיץ יש להגיע מוכנות עם כובע נוח וקליל המספק הגנה טובה מהשמש. למטרה זו יכולים להתאים כובעי קסקט אופנתיים המוצעים בשלל דגמים, חומרים וצבעים. כך למשל, תוכלו לבחור בכובעי קסקט שקופים גבוהים וספורטיביים בגוונים של ורוד, שחור, צהוב, ירוק, כתום, כחול רויאל ועוד. כמו כן  לימי קיץ חמים במיוחד ניתן לבחור בכובע קסקט עם פס מגבת סופג זיעה המוצע בגוונים של כתום, קאמל, כחול כהה וכחול רויאל, וורוד סגול.
  • טקסי סיום- עונת הקיץ היא גם המועד בו כולם עורכים טקסי סיום, לרבות בגן, בית ספר, אקדמיה, חוגים, סיום מסלול בצבא ועוד. גם לטקסים אלו כדאי להגיע עם כובע נשי הולם, שמצד אחד הינו קליל ונוח ומצד שני מעוצב ואופנתי.
  • כובע ליומיום- מעבר לאירועים שונים, נשים רבות מבקשות ובצדק גם כובעים קיציים ליומיום, למשל עבור קניות, טיול בפארק עם הכלב או הילד, ישיבה בבית קפה עם חברות וכדומה. למטרה זו יכולים להתאים מגוון סוגי כובעים המשתלבים עם המראה שלכן, בין אם מוקפד ואלגנטי, צעיר וספורטיבי, זרוק וטבעי ועוד.

 

הזמנת כובעים לנשים לקיץ

הזמנת כובעים לנשים לקיץ לשימוש אישי או עבור אירועים, מוצעת עבור מחירים משתלמים בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. מעבר לכך, להזמנת כובעים ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פילו בטלפון 6820984 –03 וואטסאפ 052-6686800 או במייל [email protected].

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button