fbpx

ביגוד טרמי זול מבצע

עם בוא החורף, הימים והלילות הופכים ליותר קרים ועימם גם עולה הצורך להתחמם בבית ומחוצה לו. לצורך זה ניתן למצוא כיום ביגוד טרמי ייחודי השומר היטב על חום הגוף. הבעיה היא שבמרבית המקרים ביגוד טרמי מוצע בשוק עבור מחירים גבוהים ויקרים. מאידך ניתן למצוא גם ביגוד טרמי זול ובמבצע כפי שמציעים לכם באתר המצליח של חברת פילו.

 

שלל פריטי ביגוד תרמי

באתר שלנו מוצע מבחר גדול של ביגוד טרמי זול במבצע, הכולל למשל:

  • גרבי ברך טרמיות מתאימות לכל מידה, לגברים ונשים כאחד. מדובר בגרביים חמות במיוחד עם תוספת של פלנל, המספקות מענה לימי ולילות חורף מאוד קרים. הגרביים מוצעות בגוונים אופנתיים של שחור, כחול כהה וחום כהה.
  • מכנס טרמי נטול תפרים בצבע שחור, נוח וחם, למידות לארג’ עד אקסטרה לארג’, הכולל תוספת של פלנל מחממת במיוחד. ניתן לבחור במכנס עם גומי צר או עם גומי רחב.
  • גרביון טרמי בצבע שחור נוח ונעים למגע, מוצע בגזרות סגורות או פתוחות ברגל.  הגרביון מסופק בשלוש מידות שמתאימות למבנה גוף רזה, מבנה גוף ממוצע ומבנה גוף ממוצע ומעלה.

 

לשמור על חום הגוף בימים קרים

ביגוד טרמי מספק מענה מעולה לשמירה על גופנו חם ויבש ללא צורך ביותר מידי שכבות לבוש כבדות ומסורבלות. מדובר בשכבה ראשונה של ביגוד, דקה וקלת משקל, הנלבשת בצמוד לגוף ומהווה שכבת בידוד ששומרת על חום הגוף וגם דואגת לנדף זיעה וכך מונעת הצטברות של לחות ורטיבות. תכונות אלו מתקבלות בזכות שימוש בבדים סינטטיים מתקדמים וייחודיים העשויים מסיבים חלולים אשר לוכדים את האוויר וכך יוצרים שכבה מבודדת בין הסביבה החיצונים לגופנו. כמו כן הסיבים החלולים מאפשרים לנוזלי זיעה להתפשט ולהתנדף במהירות וכך לשמור על בד הבגד הטרמי ועל עור הגוף יבש. הווה אומר, שגם לאחר פעילות מאומצת הביגוד הטרמי יישאר יבש.

 

ביגוד טרמי למגוון צרכים

התכונות שביגוד טרמי מציג הופכות אותו לפריט לבוש מבוקש בעונה הקרה עבור מגוון צרכים ומצבים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • פעילות גופנית- ביגוד טרמי מספק מענה יעיל ואיכותי לפעילות גופנית מאומצת במזג אוויר קר ואפילו קר מאוד, בו יש צורך לשמור על חום הגוף ולמנוע הצטברות של זיעה, כמו ריצות, רכיבה על אופנים, סקי שלג וכדומה.
  • טיולים וטרקים- ביגוד טרמי גם הפך לציוד חובה בקרב מטיילים ותרמילאים, בספקו שכבה ששומרת על חום הגוף גם כאשר הטמפרטורות מתחילות לצנוח, ואינו תופס הרבה מקום או משקל בתיק הגב.
  • חיילים- בימינו ביגוד טרמי הפך פריט חובה לכל מתגייס לצבא, בהעניקו פתרון מעולה לפעילות בשעות קרות, בין אם מדובר באימונים, שמירה, פעילות קרבית וכדומה.
  • עוד מגוון צרכים- ביגוד טרמי מספק מענה לעוד מגוון אנשים וצרכים כמו אנשים שעובדים בשטח, למי שגר במקומות קרים במיוחד או לכאלו שפשוט סובלים בחורף מקור.

 

הזמנת ביגוד טרמי בזול

הזמנת ביגוד טרמי במחיר כדאי מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע בנושא, צרו קשר עם חברת פילו בטלפון 6820984 – 03, וואטסאפ 052-6686800 או במייל [email protected].

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button