fbpx

רעיונות עבור מתנות אישיות לחינה

עומדים להתחתן ומתכוננים גם לחינה? מבקשים לקנות מתנות אישיות לחינה אבל לא יודעים מה קונים לכלה לחינה או איזה מתנות לחינה לזוג אפשר לקנות? באתר של פילו תיהנו ממבחר מתנות לחינה מרוקאית או של כל עדה אחרת.

אנו מציעים מתנות לחינה בזול המתאימות לקישוט השולחן, ליצירת אווירה וכמתנות אישיות, מתנות לחינה לאישה ולבני הזוג. במידה ותרצו, לרבות מהמתנות תוכלו להוסיף הדפסות אישיות איכותיות.

 

מנהג המתנות בחגיגות חינה 

חינה הינו אירוע מסורתי הנהוג בקרב עדות צפון אפריקה ואסיה, המקדים את החתונה עצמה. מדובר באירוע ייחודי, אתני ואינטימי, בו נפגשות המשפחות של החתן והכלה לחגיגה צבעונית ושמחה בסגנון מסורתי. החגיגה שופעת בשירה, ניגונים וריקודים, תלבושות אתניות צבעוניות, מאכלים ומתוקים מסורתיים וכמובן טקס החינה עצמו. כדי לקיים בחגיגת חינה שמחה במיוחד, מקובל להביא מתנות לאורחים וגם לחתן ולכלה, והן צריכות להיות בעיקר סמליות ולהתאים לאופיו של האירוע המסוגנן.

 

רעיונות לחינה למתנות מסוגים שונים

לא יודעים מה צריך לקנות לחינה? מבקשים להבין מה קונים לחינה? לרשותכם עומד הצוות שלנו הזמין לסייע בנושא. ואם אתם מחפשים רעיונות לחינה למתנות באתר שלנו תמצאו מבחר עשיר, איכותי וזול של אפשרויות. הנה כמה רעיונות לחינה למתנות נהדרות:

 

  • מתנה לחינה באולם תהיה חצאיות בטן יפות ואותנטיות בשלל צבעים, עם שורות של מטבעות והרבה מאוד צבע, שיעניקו לחגיגה הרבה שמחה וקצב.
  • מתנה לחינה יכולה להיות מטפחות לבנות לנשים, כמו מטפחת ג’לסבי לבנה בצורת מלבן מבד חלק ואטום נעים למגע. כמו כן ניתן לבחור במטפחת ראנר ארוכה ומלבנית עם פרנזים ועיטורים מיוחדים, במטפחת תחרה עם פרנזים ופרחים, מטפחת תחרה עם  לייקרה ועם פרנזים גדולים, ועוד.
  • תרבושים אותנטיים בלבן ואדום במידה אחת לאירועי חינה, מעולים עבור הגברים בחגיגה. 
  • יש לנו עוד מגוון סוגי מתנות שמתאימות לחינה לרבות כדוגמת מגבות, כובעים, כפכפים, חולצות, צמידי טבעות, קשתות, תיקי שרוך וכדומה.
  • מתנה לחינה יכולה להיות גם עם הדפסות אישיות שימתגו את האירוע, כמו מתנות עם שמות החתן והכלה, עם התאריך של החינה, עם ברכות ועוד.

 

מארזים מגוונים עבור חגיגות חינה

לצד מוצרים בודדים תוכלו להזמין מאיתנו גם מארזים שונים לחינה. למשל אפשר לבחור במארז בייסיק המתאים לאורחים ולקישוט האולם, שיש בו מטפחות קשירה לבטן בצבעים מגוונים, קשתות צבעוניות של מטבעות, צמידי טבעות, תרבושים אדומים לגברים, וכובעי טורבן לורקס בגוונים שונים. כמו כן, ניתן לבחור במארז פרמיום לחינה הכולל כמות גדולה יותר של מטפחות בטן קשירה בצבעים שונים, קשתות טבעות, צמידי טבעות, תרבושים וטורבן לורקס בצבעים שונים.

 

להזמנת מתנות לחינה מיוחדות ואיכותיות במחיר זול ישירות דרך האתר של פילו לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button