fbpx

על מיתוג אריזות לאירועים

מתכננים אירוע פרטי או עסקי מושקע, שבו ניתן תשומת לב לכל פרט ופרט הקשור במיתוג? כדאי שתזכרו לדאוג למיתוג אריזות של המתנות שתתנו לאורחים. בחברת פילו מציעים מיתוג אריזות לאירועים מכל סוג, כגון אירועי חברה, חתונות, כנסים, מסיבות, בר מצווה, בת מצווה, בריתות, תערוכות ועוד.

 

מתנות קטנות עם אריזה ממותגת

באירועים פרטיים ועסקיים רבים מקובל להעניק למוזמנים מתנות קטנות, היכולות להיות שימושיות, בעלות ערך מוסף או שילוב של שניהם. מדובר במתנות כמו שקית עם מתוקים לקחת הביתה, מחזיקי מפתחות מיוחדים, ספרון תהילים או מארז של תפילת הדרך. מתנות אלו מסופקות כשהן ארוזות במארז איכותי ומעוצב מחומרים שונים כמו פשתן, סאטן או כותנה, וכדאי גם להשקיע במיתוג המארז עצמו עם הדפסה אישית ייחודית בשחור לבן או בצבע.

 

שדרוג האירוע עם אריזות ממותגת

בין אם מדובר בחתונה, יום כיף וגיבוש לעובדי החברה, מסיבת יום הולדת עשור וכן הלאה, אריזות לאירועים ממותגות יעניקו את התוספת הקטנה שעושה הבדל גדול. מדובר במארז מושקע וממותג שיש עליו את הלוגו ופרטי העסק, או שעבור אירוע פרטי יש עליו מסר אישי מרגש. המארז מספק מענה מושלם עבור מתנות קטנות, היכולות להיות יקרות או זולות, שימושיות או סימבוליות. אם מדובר במארז איכותי ממותג, מבד משובח ובעיצוב אטרקטיבי, סביר להניח שמקבל המתנה ישמור את המארז ויעשה בו שימוש לצרכים נוספים.

 

מגוון רחב של אריזות ממותגות

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממבחר עשיר של סוגי אריזות לאירועים אשר ישדרגו כל מתנה. למשל תוכלו למצוא אצלנו האריזות מעוצבות מהחומרים הבאים:

 

  • בד עבה ואיכותי- אריזה לבנה למיתוג עשויה מבד איכותי ועבה, הנסגרת בעזרת שרוכים ומספקת מענה מארז מעוצב ויוקרתי למתנות. ניתן להדפיס על אריזה זו תכנים שונים לרבות הדפסה של תמונה צבעונית.
  • אריזות תחרה- אריזות עדינות ויפות מתחרה עם חוט סגירה עליון, המוצעות בגדלים ועיצובים שונים.
  • אריזות פשתן- אריזות ממותגות מבד פשתן בעל מראה טבעי ויוקרתי, עם סגירת חוט עליונה, המגיעות בגדלים וצבעים שונים לבחירה כמו גוונים של שמנת בהירה או כהה.
  • אריזות סאטן- מגוון סוגי אריזות ממותגות אלגנטיות ואיכותיות מסאטן, כולל אריזת סאטן לבנה משולבת עם בד אורגנזה.
  • אריזות אורגנזה- אריזות יפות למיתוג המוצעות בשלל עיצובים, לרבות עיטורי שושנים כסופים, עיטורים של לבבות קטנים בצבע כסף, אריזת אורגנזה בוורוד, אריזה בוורוד עם עיטורי כוכבים, ועוד.

 

להזמנת אריזות ממותגות לאירועים פרטיים ועסקיים

להזמנת אריזות ממותגות לאירועים פרטיים ועסקיים ישירות דרך האתר של פילו, ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם חברתנו בטלפון 6820984 – 03.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button