fbpx

מה קונים מתנה להפרשת חלה

לקראת חופה וקידושין מתוכננת לכלה הפרשת חלה? הייתן רוצות לדעת אם נהוג להביא מתנות להפרשת חלה, ואם כן – איזה מתנה מביאים להפרשת חלה? אז בתור התחלה, התשובה היא כן, מקובל להביא מתנה להפרשת חלה לכלה. ולגבי השאלה השנייה לגבי מה מביאים להפרשת חלה התשובה היא מתנות קטנות הקשורות למאורע, כמו מטפחת ראש או ספרון תהילים. באתר פילו תמצאו מתנות לערב הפרשת חלה בקשת רחבה של אפשרויות.

 

כמה מילים על מנהג הפרשת חלה 

לפני שנדבר על מתנות להפרשת חלה, כדאי להבין תחילה את מהותו של המנהג. ובכן, מדובר במצווה לבנות ישראל שמקיימים אותה באירועים מיוחדים, כמו בת מצווה, טקס חינה ולפני החתונה. המצווה מבוצעת בעת הכנת הבצק ללחם, טמופיעה בספר במדבר – “והיה באכלכם מלחם הארץ תרימו תרומה לה’. זוהי מצווה מיוחדות לבנות ישראל שמקיימים אותה כבר מאות שנים על ידי הפרשה של חלק קטן, המשובח ביותר, מהבצק המיועד להכנת לחם.

מדובר בבצק שלא אוכלים אלא שורפים אותו, כאשר ההפרשה מסמלת את תרומות הבצק שהיו מעניקים לכוהנים בבית המקדש, וכתקווה לבניית המקדש בקרוב. זאת, לצד כוונה עוד יותר גבוהה, של הפרשת הבצק לאל כסמל להכרת תודה על חסדיו. כמו כן, היא מהווה תזכורת לשמירה על כשרות ועל מצוות התורה וההלכה. מקובל לומר פרקי תהילים בעת הפרשת חלה, וההפרשה עצמה גם נחשבת סגולה לפריון, כתפילה לנזקקים, ללידה קלה וכסגולה לפרנסה.

כאמור, בטקס הפרשת חלה מקובל להביא מתנות קטנות ואישיות בעלות ערך מוסף, הקשורות לאירוע מרגש ורוחני זה. 

 

רעיונות עבור מתנה לכלה להפרשת חלה

לא יודעות מה קונים מתנה להפרשת חלה לכלה? מחפשות רעיונות עבור מתנות להפרשת חלה? באתר שלנו תמצאו מגוון מוצרים המתאימים כמתנה לערב הפרשת חלה, שניתן לקנות אותם כפריטים בודדים או כמארז הפרשת חלה.

למשל, להפרשת חלה מתנות מתאימות יכולות להיות מטפחות ראש לבנות יפות שניתן להעניק לכלכה ולכל משתתפות האירוע. תוכלו לבחור במטפחת ג’לבי לבנה ומלבנית מבד נעים למגע חלק ואטום, או לבחור במטפחת ראנר מלבנית וארוכה שיש לה פרנזים ועיטורים מיוחדים, או להזמין מטפחת מלבנית עם נקודות בזהב. כמו כן, ניתן להביא כמתנה להפרשת חלה ספרון תהילים קטן ומעוצב בשני גדלים, בגוון זהב או כסף, המגיע עם אריזת אורגנזה לצד תליון חמסה. אפשר גם לבחור במחזיק מפחות מעוצב עם עין כחולה עגולה ויפה, וישנן כמובן אפשרויות נוספות.

 

רעיונות לארגון הפרשת חלה 

לאחר שהבנתן אילו מתנות מביאים להפרשת חלה, ניתן גם להשקיע בארגון האירוע עצמו עם חופה לבנה, נרות ומוסיקת רקע נעימה. כמו כן, מקובל ללבוש בגדי חג לאירוע ולהשקיע במנות אוכל קטנות ומתאימות. כדאי להביא לכל משתתפות הטקס את התפילות הרלוונטיות שמקריאים אותן יחדיו, וכמובן לדאוג למתכון מעולה עבור הכנת חלות טעימות ורכות. הכינו כמות מספקת של חלות קטנות לכל אחת ממשתתפות האירוע, שתיקח איתה הביתה לערב שישי. 

 

להזמנת מתנות קטנות ומיוחדות להפרשת חלה ישירות דרך האתר של פילו לחצו כאן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button