fbpx

מתנות לאורחים בחתונה במחיר זול 

בשעה טובה ובמזל טוב, אתם עומדים להתחתן. כחלק מהארגונים אתם מחפשים מתנות לאורחים לחתונה, רק שהתקציב שנשאר לכם  אינו גבוה. אם כך, באתר של חברת פילו תפתרו את הבעיה בקלות, לאור מבחר מזכרות לאירועים בזול כולל מתנות לאורחים עד 3 שקלים.

 

 מבחר עשיר של מזכות לחתונה

באתר שלנו תיהנו ממבחר גדול ומגוון של מתנות לחתונה לאורחים במחירים משתלמים, כאשר העלות יורדת ככול שמזמינים כמות יותר גדולה של מוצרים. המבחר כולל בין היתר:

 

  • תהילים- מתנה לאורחים אישית ומרגשת שיש בה ערך מוסף, המוצעת במארז עם תליון חמסה, מעוצבת עם אריזת אורגנזה. ניתן לבחור בין מארז תהילים בצבע כסף או זהב, בשני גדלים שונים.
  • מחזיקי מפתחות- מזכרת חתונה פרקטית ובעלת ערך מוסף, היא מחזיק מפתחות איכותי ממתכת שיש לו תליון בצורת מגן דוד. ניתן למצוא מחזיקי מפתחות בעוד עיצובים מיוחדים, כמו מחזיק מפתוחות מזכוכית בצורה של עין שיש לו עיטורים יפים ומיוחדים, או מחזיק מפתחות עם תליון של בקבוקון קטן עם פקק שעם, שיש בתוכו את תפילת הדרך ועיניים קטנות.
  • מארז שבת חתן- מארז במחיר משתלם במיוחד המכיל את כל מה שנדרש לאירוע לרבות כיפות מחומרים שונים ומטפחות לבנות איכותיות.
  • כובע אלגנטי- לאירוע חוץ מוצע כובע אלגנטי במידות המתאימות למבוגרים וילדים. יש לנו כובעים בשלל צבעים, חומרים ועיצובים, לרבות כובעים לבנים, שחורים מקש ועוד.
  • אריזות ממותגות- רוצים להעניק מזכרות לאורחים בגוון מסורתי של סוכריות שקדים עם שקית ממותגת? יש לנו מבחר עשיר וזול של שקיות ממותגות עם חוט סגירה עליון מחומרים שונים, כמו פשתן וסאטן.
  • מניפות מתקפלות- מתנה נהדרת לאורחים בחתונה קיצית בחוץ, היא מניפה מתקפלת ייחודית בשלל צבעים מרהיבים, המגיעה עם נרתיק בצבע תואם.
  • כפכפים- זוהי מתנה לאורחים בדמות כפכפים לבנים איכותיים, מעולים לכל מי שרוצה להוריד נעלי עקב לא נוחות ולרקוד בחופשיות ברחבה. יש להם סוליה איכותית ועבה ורצועות חזקות ושקופות.

 

מתנות לאורחים בחתונה עד 3 שקלים

יש לכם תקציב ממש מוגבל ואתם מחפשים מזכרות לחתונה במחיר מאוד זול, אפילו מתנות לאורחים בחתונה עד 3 שקלים? גם לכך תמצאו מענה באתר בדמות מתנות שבהן מחיר יחידה לא עולה על שלושה שקלים. למשל, לחתונה בקיץ בחוץ תוכלו לבחור במניפות מסוגים שונים המגיעות במארזים, כמו מניפת מיני לב לבנה וחלקה עם בסיס פלסטיק איכותי, מניפת קש טבעי מרשימה ואיכותית, בעלת מראה יוקרתי ואותנטי. אם תרצו מניפה ייחודית, תוכלו לבחור במארז של מניפות עגולות וגדולות שמתקפלות, המוצעות בשלל צבעים מרהיבים.

 

להזמנת מתנות לאורחים לחתונה במחיר זול ישירות דרך האתר של פילו לחצו כאן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button