fbpx

מיתוג אירועים עסקיים ופרטיים

מתכננים אירוע עסקי או פרטי ומבקשים למתג אותו? בחברת פילו מציעים מבחר מוצרי מיתוג ועיצוב אירועים עם הדפסות אישיות איכותיות, בין אם עבור עיצוב ומיתוג מקום האירוע, או עבור מתנות לאורחים. בשורות הבאות יוסבר בקצרה על הצורך במיתוג אירועים עסקיים ופרטיים, ומהי בכלל המשמעות של מיתוג לאירועים.

 

משמעותו של מיתוג אירועים עבור עסקים

בימינו עסקים בכל קנה מידה מקיימים אירועים מסוגים שונים, בין אם עבור עובדי החברה, לקוחות, ספקים שותפים עסקיים וכדומה. אירועים אלו מספקים הזדמנות מעולה למיתוג העסק, בין אם מדובר במיתוג אירוע חברה, השקה, תערוכה יריד וכדומה.

מיתוג אירועים עסקיים מאפשר למעשה להציג את העסק וערכיו בעזרת אמצעים שונים, כמו מיתוג חזותי, מיתוג דיגיטלי וכמובן מיתוג על גבי מוצרים, דבר התורם להצגת התדמית הייחודית של העסק והאיכויות שלו. ובכדי לזכות במיתוג אירוע מוצלח יש להתאימו לערכי החברה, כמו מקצועיות, סטנדרטים גבוהים, שירות לקוחות וחדשנות. הערכים צריכים להתבטא בעיצוב המקום, מוסיקה שתתנגן, במנות שיוגשו ובמתנות שיוענקו. למשל, עסק שממוקד בחדשנות יעצב את האירוע עם גימיקים שונים, מנות פיוג’ן ומוסיקה עכשווית, בעוד שאירוע המדבר על איכות יעוצב בטוב טעם עם אוכל גורמה משובח ומוסיקה קלאסית.

חברתנו מציעה מבחר מוצרים למיתוג אירועים עסקיים, כמו מחזיק מפתחות מעוצב עם לוגו של החברה, כובעים ממותגים, אריזות מוצרים ממותגות, חולצות מודפסות, שקיות בד עם שם ולוגו החברה, תיק שרוך ממותג ועוד.

 

על המשמעות של מיתוג אירועים פרטיים

ברור לכולם מדוע יש למתג אירוע עסקי, אולם בימינו גובר גם הביקוש עבור מיתוג אירועים פרטיים. זאת, לאור הרצון ליצור אירוע עם זהות וקונספט ספציפיים, אשר ייזכרו על ידי המוזמנים. באירועים פרטיים כמו חתונה, בר בת מצווה, בריתה ועוד, הדרך העיקרית למיתוג היא באמצעות מתנות עם הדפסות אישיות מיוחדות, למשל עם תאריך האירוע ושם בעלי השמחה.

למשל, תוכלו למתג אירוע פרטי באמצעות כובעים וחולצות מודפסות, ועל ידי הענקת מניפות או שמשיות ממותגות, כפכפים עם מיתוג ועוד. כמו כן, ניתן למתג את האירוע עם אריזות מודפסות אישיות לכל אורח, עם ספר תהילים קטן וממותג, מחזיק מפתחות עם הקדשה אישית ועוד. מעבר לכך, אפשר למתג אירוע פרטי על ידי השקעה בשלטים שלו, כלומר הדפסת שלטים מיוחדים לאירוע עם שם ותמונה של בעלי השמחה, וכמו כן ניתן למתג את האולם עצמו עם מפיות חד פעמיות מודפסות וכדומה.

 

להזמנת מתנות ממותגות לאירועים פרטיים ועסקיים

להזמנת מתנות ממותגות לאירועים פרטיים ועסקיים במחיר זול ישירות דרך האתר של פילו, ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם חברתנו בטלפון 6820984 – 03.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
close slider





    ייעוץ❓ שאלה❓ אנחנו כאן❗
    Call Now Button